Tűzkeresztség

2014.09.19. 13:37

Na sziasztok!

 

Rég volt már bejegyzés, kicsit elcsúszott a dolog. Ahogy ígértem, a sereg túlesett első csatáján, és némi szösszenetet és a használt sereglistát megosztom veletek. Jöjjön hát, aminek jönnie kell!

1.jpg

5 csapattal indultam neki az ellennek, 1500 pontos csata volt, nida ellen.
Contact Lost játékot nyomtuk, bár dobtunk felállást, de ugyanazt ami a küldetésnél is van. Wolf kártyákkal játszottam.

Ami ellenem jött: 11 Spnefistes Gaunt , mögöttük 3 Hive Guard, 3 Zoanthrope, Épületben 3 Warrior, épület mellett a szörny Tyrannofex, 11 Termagaunt, 2 Carnifex, 3 Warrior, erdőben 3 Ravener, 8 Genestealer + Broodlord

5.jpg

Éééééés ami nekem volt:

Parancsnoki csapat:
Wolf Lord - fagy fejsze, rúna páncél, wulven kő
Az ő csapata: 10 Szürke Gyilkos, közelharci fegyverek, 2 lángszóró, farkaslobogó, falkavezér egy pár farkas karommal, valamint egy erőkard.

Két csapat támogató egység:
Rúna Pap - lvl2 hapszí
Az ő csapata: 10 Szürke Gyilkos, két plazma puska, falkavezér viharbolterrel

Égi karom csapata:
Farkas Pap - ugrózsákkal; rúna páncél, plazma pisztoly
Égi karmok csapata: 10 fő, 2 plazma pisztoly, erőfejsze, falkavezér viharpajzzsal erőfejszével és melta bombával.

Hosszú agyar csapat:
4 fő, 2 lézerágyúval és egy rakétavetővel, légvédelmi rakétával

3.jpg

A csata végeredménye csúfos vereség lett. Ha jól emlékszem, akkor 13-7 arányban nyert ellenfelem, bár baromi szerencsés kártyákat húzott az elején, én viszont simán elrontottam hatból négy páncélmentőt. A haduram és osztaga 6+ fíl nó pélynt kapott traitnél, az jó lett volna ha egyszer is megdobom :D

Mivel a csata nem most volt, így összegezném az élményeket. Sima osztagok és rúnapisták egész jók, bár hátast nem dobtam tőlük. Volt egy két jó mozdulat, szinte minden hapszí fázisra hatost dobtunk, nagy csodák nem voltak, igaz elég béna kártyákat húztam nekik (1 wolfos és 1 biomancy pap volt). A plazma fegyverek jók lehettek volna, sajnos rapid távra nem került semmi sem, lőtt az ellenség is.

2.jpg

A közelharci egység sem volt valami eredményes, hamar megszedték őket, túl sokat nem értek el, ellenben a lord!!!!!! második körben 1 W-je maradt, hetedik körben még élt!!!! (összesen 3 figurám maradt) tetszett a rage-e, a fíl nó pélyn meg az invu is, ez így egész jó összképet adott, letakarított pár osztagot. (3 warriort ha jól emlékszem, a képen látható kis nyavajákat, meg 3 lebegő trutyit, nem tudom mi a neve).

A wolf priest ránézésre nem is, de szerintem istenkirály!!!!! a preferred enemy és a 6+ fíl nó pélyn megvan neki a 4+ invu mellett, sokáig tartott lepucolni őt is. Sajnos nem jól mozogtam az osztagával, őket hamar letakarították, de egyelőre azt mondom tetszik a jump pack osztag!

A long fang osztag sajnos nem sok vizet zavart, leginkább csak objektíva foglalók voltak, nem nagyon lőttek le semmit, és nem is mentek semerre, de szükség van rájuk.

4.jpg

Összességében elégedett vagyok a listámmal, egyelőre nem változtatok rajta. Amint tudok velük megint játszani, készül az újabb bejegyzés!

 

Köszönöm a figyelmet!

A bejegyzés trackback címe:

https://13urfarkasok.blog.hu/api/trackback/id/tr506712099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása