Egy fél troop és rúna pap

2014.08.24. 20:39

Sziasztok!

 

Lassan, de haladnak a figurák, újabb HQ-val vagyok gazdagabb, és már elkezdtem a troopok festését is. Első körben közelharcolós Szürke Vadászok osztagának első felét festettem ki.

Torvald: rúna pap, kinek a háti zsákja ahrimantól van kölcsön véve. Emellett tartalmaz pár sima sm bitet és csm bitet is. Csináltam pár rúnát az armorjára, ezeket belereszeltem, úgy folyattam bele festéket, valamennyire majd a festett képen látszódni fog.

runepriest.jpg

Valamint elkészült még egy 10 fős Szürke Vadász közelharci fegyverrel is ellátott osztag első fele.
Golitsin: Knud példáját követve, egy halandó baka holtteste mellől elemelt lángszóróval írtja az ellenséget és minden árulót.
Arnevik: a falkavezér két nagy farkas karommal felvértezve.
Montand: Zászlóhordozó. ki büszkén hordja a század egyik utolsó megmaradt lobogóját
Salazar: Egy igazi fagypenge birtokosa, melyet elesett egy Farkas Őr Csatavezért hagyott rá halála utolsó perceiben
Knud: Enyhén piromániás, lánckardja mellett lángszórójával osztja a császár áldását az ellenségre.

DSC_0610.jpg

Mielőtt megjelennének a színes képek is, pár szó a festésről. Ahogy korábban is láthattátok, festési tudományom nem valami eget rengető, és most szembesültem a ténnyel igazán, hogy az eredeti 13. század vállapokat bizony festeni kell.
Amíg messziről kell nézni elmegy, de hát majd belejövök, vagy nem.
Aki ezt szívesen elkerülné, annak javaslom a káosz vállasokat az ikon helyére, vagy valami olyat, amit amúgy se kéne festeni, mert pl farkasbőr van rajta, nem túl elegáns, de működő megoldás, mindenesetre én nem fogom kerülni a vállap festését.
Valamint... Látható, hogy a kard mélyedései szép fagyos színt kaptak, ez nem mást, mint a gw Nihilakh Oxide festéke, ami elviekben bronzhoz csinál ilyen elszíneződést. Felvittem a festett pengére, majd ujjal letöröltem, így a mélyedésekben szépen benne maradt a kékes lötty.

DSC_0616.jpg

DSC_0617.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://13urfarkasok.blog.hu/api/trackback/id/tr856631925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petrow 2014.08.25. 09:17:57

Ahriman hátizsák egy runapistán? Következő projectben meg egy SoB fog slaanesh-es lágyékkötőt kapni? :)
A festésük nagyon tetszik!

Serrath 2014.08.26. 08:41:22

nem fog, mert slaanesh nem tetszik :D egyelőre csak kék zöld piros kellékeket kapnak :D kivéve a farkas pap, ő fekete légiós lábakon áll :D
süti beállítások módosítása