Második Troop

2014.09.02. 19:40

AHOGY ÍGÉRTEM!

Íme a második Troop, akik bolterre hajaznak inkább. Igyekeztem vegyes felvágottat csinálni itt is.
Neveket nem írok, mert rájöttem, hogy 2000 pötty (amit hosszú távon céloztam meg) kb 70 figura, és a franc se fog annyi nevet keresni, generálni, kitalálni.

Viszont, hogy egy kicsit számotokra is hasznos infó legyen. A talpan, ahogy mondtam, jelennek meg különböző alkatrészek. Egy régi kazettás rádiót találtam, amire úgy éreztem, hogy megérdemli a nemes halált, és ha nem is teljes egészében, de base-ként élheti tovább 1-2 alkatrésze az életét. Javaslom nektek is, mert sok műanyag fogaskerék van enne, azok java felhasználható némi farigcsálást követően.

em is húznám nagyon a szót, nem is tudnám mivel, íme a gézengúzok:

DSC_0636.jpg

DSC_0638.jpg

Azért a két kép, mert nem tudtam eldönteni melyik a jobb (vagy kevésbé rossz), így hát tessék mindkettő :D

Ezen osztag tagjai is grey hunterek, 2 power axe-val és 2 plasma puskával, amúgy mindenki bolterrel ratatázik.

A következő adag terveim szerint 10 fős skyclaw lesz, valamint 3 fős long fang, 1 rakéta, 1 lascannon, 1 ancient.

Azért is ez, mert így meglesz egy kerek 1250 pont. Gondolkodtam osszú távon is, a bővítés 1500 pontra pedig egy szintén bolteres troop és a long fang bővítése egy lascannonossal.

Így lesz majd egy Wolf Lord, Rune Priest, Wolf Priest, 3 10 fős troop, 1 10 fős skyclaws és egy 4 fős long fan.

Bárki számolgatna esélyeket latolgatna, megjegyezném, ez nem egy tápolós sereg. Aki nagy győzelmeket remél, az ne kezdje el, ez baráti meccses sereg. Reményeim szerint egyébként az 1250 pont amint kész fel is lesz avatva egy haveri meccsen, arról mindenképpen kap egy külön bejegyzést a csatajelentést. (ahogy minden további meccs is megjelenik majd a blogon!)

A bejegyzés trackback címe:

https://13urfarkasok.blog.hu/api/trackback/id/tr996656531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása